Chestionar de evaluare a satisfacției pacienților

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pacienților clinicii NutriLife avem nevoie de părerea Dumneavoastră. În acest sens, în vederea aprecierii serviciilor medicale primite în cadrul centrului medical și a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos, fie prin completarea și transmiterea on-line accesând butonul „Trimite”, fie prin completarea acestuia în clinică și depunerea în cutia destinată colectării acestora, aflată în holul de acces (Recepție).

Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră, sau completând spaţiile punctate ale acestuia. Nu este obligatoriu să semnați. Acest chestionar este anonim și confidențial.

Pentru pacienții minori sau pacienții fără discernământ, chestionarul va fi completat de către aparținătorul care însotește pacientul, bifând casuța alăturată.

    1. Ați fost internat în spitalul:
    Vârsta:
    Sex:
    Mediu:
    2. Cum ați ajuns să apelați la Clinica Nutrilife (bifați una din variantele de răspuns)?

    3. Sunteți la prima internare sau la o reinternare (de câte ori ați beneficiat de serviciile medicale oferite de acest spital)?

    4. Ați fost informat asupra drepturilor dumneavoastră ca pacient?

    5. Considerați că aceste drepturi v-au fost respectate pe timpul spitalizării?

    6. Ați fost întâmpinat la internare și ulterior îndrumat de personalul medical din spital?

    7. Aţi fost informat pe înţelesul dvs. despre boală, tratament, prognostic?

    8. Aţi adus medicamente de acasă?

    9. Ați sesizat pe timpul internării vreo formă de condiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie?

    10. Ați fost mulțumit de disponibilitatea personalului medical la toate solicitările dumneavoastră pe parcursul internării?

    11. Aţi fost instruit asupra modului de administrare a medicației?

    12. Ați dorit să recompensați un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție?

    13. Dacă veți avea nevoie, ați opta tot pentru clinica Nutrilife pentru a vă trata afectiunile medicale?

    14. Apreciaţi calitatea serviciilor medicale bifând căsuța corespunzatoare

    • Timpul de așteptare până la internare

    • Amabilitatea personalului la internare și pe parcursul internării

    • Atitudinea personalului pe parcursul şederii în spital

    • Calitatea îngrijirilor acordate de medic

    • Calitatea îngrijirilor acordate de asistentele medicale

    • Timpul acordat de medicul de salon pentru consultaţia dvs.

    • Comunicarea cu personalul medical

    • Calitatea alimentelor servite și modul de distribuire a acestora

    • Calitatea condiţiilor de cazare – salon (dotare, facilităţi, curățenie)

    • Calitatea lenjeriei de pat din salon

    • Curăţenia în ansamblu (salon, cabinete, grupuri sanitare, recepție, hol etc.)

    • Documente primite la externare (Rețetă, Scrisoare medicală, Referat, Decont cheltuieli etc.)

    15. Ce anume ați dori să fie îmbunătățit în cadrul spitalului?

    16. Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost de serviciile oferite?

    17. Care este impresia dumneavoastră generală despre vizita la acest spital?

    18. Ați recomanda serviciile oferite de spitalul noastru și altor persoane ?

    Alegeți cel putin 3 cuvinte care exprimă impresia generală despre clinică
    CurățenieOrdineDisciplinăLuxMizerieDezordineAglomerațieSărăcieAltul

    Dată completare:

    Vă mulţumim pentru timpul și ajutorul acordat.

    NOTĂ:
    Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.
    Ritmul de colectare a chestionarelor: lunar.

    Sari la conținut