Galerie

Etajul 1

Etajul 2

Media

Dr. Marlena Pascu despre cât de sănătoasă e de fapt carnea de porc

Carnea de porc are atuurile necesare pentru a fi considerat nutrient de calitate. Muschiulețul de porc are doar 4% grăsime. Care grăsime … oricum conține acizi grași mononesaturați similari cu cei din uleiul de măsline.

Dr. Marlena Pascu despre salata de beouf

Consumul moderat de salată de beouf (2 – 3 linguri) nu creează neplăceri. Dacă treceți peste acest prag, bila noastră nu poate să digere atâta grăsime. Această situație înseamnă haos metabolic. Ajutați acest organ micuț doar cu minerale, care participă în mod activ la emulsionarea grăsimilor. Le conțin legumele crude.

Dr. Marlena Pascu la „Ce se întamplă, Doctore?”

Multă lume fuge de varza murată, gândindu-se că nu mai este proaspătă și, ca atare, nu mai are calitățile nutriționale. Eu pledez pentru varza murată, pentru că prin murare bacilii respectivi care se dezvoltă mai aduc un plus de vitamine, și anume de B-uri pe care nu le găsesc daca ea nu era murată.

Dr. Marlena Pascu despre beneficiile importante ale citricelor

Stoarceţi o lămâie într-un pahar de apă călduţă şi consumaţi lichidul în fiecare zi! Astfel, vă asiguraţi aportul de vitamina C naturală, dar şi de potasiu care reglează presiunea arterială.

Dr. Marlena Pascu despre apa plată alcalină

Atunci când cumpărați apă plată, urmăriți pe etichetă două elemente esențiale. Primul se referă la cantitatea de clor, care trebuie să fie mică. Apoi, verificați PH-ul, care ar trebui să fie mai mare de 7.

Sari la conținut